niedziela, 20 sierpnia 2017

Magiczna Polska: migawki z Warmii i Mazur. :)

       Nie wiedziałam, że człowiek po trzydziestce jest permanentnie zmęczony. ;) Chociaż może się to bardziej wiązać z faktem, że przez ostatnie kilkanaście dni naprawdę sporo się działo, nawet te z założenia wolne dni nie do końca takie były. Ale tak się dzieje, gdy jedzie się w nieznane miejsce i chce się w krótkim czasie zobaczyć jak najwięcej. ;) Do tej pory bowiem na Mazurach bywałam jedynie od strony wody i część lądowa (nie wspominając już o Warmii) to dla mnie zdecydowanie terra incognita. Przygotowałam sobie zatem przed wyjazdem bogaty plan zwiedzania, który, o dziwo, udało nam się w całości (i nawet dorzuciliśmy coś więcej) zrealizować, ale skutkowało to właśnie totalnym zmęczeniem. Po powrocie do Krakowa były dwa szalone dni w pracy, teraz w weekend ciut odpoczywamy, aczkolwiek tak naprawdę to się chyba dopiero zrelaksuję w Chorwacji we wrześniu. ;) Ale żeby nie było, że ciągle marudzę, to dzisiaj pokażę Wam migawki z tego co udało nam się zobaczyć w tej bajkowej i sielskiej krainie jaką są Warmia i Mazury. :)

jezioro Juno. 


Dobre Miasto. :)
Reszel
jezioro Luterskie, Warmia
piramida w Rapie.
z widokiem na Mamry.
kajakiem po jeziorze Juno w Mrągowie.
most w Kiejpociach.
mosty w Stańczykach. 
i chwila relaksu. :)

       Jak widać po zdjęciach, trochę tych miejsc było, a zapewniam Was, że ciągle to nie są wszystkie odwiedzone przez nas. ;) Wycieczka objazdowa własnym samochodem ma zdecydowanie ten plus, że można się zatrzymać naprawdę w każdym momencie i zjechać z głównej drogi, żeby zobaczyć coś ciekawego. Czasem takie nadprogramowe zjazdy zaprowadzały nas w miejsca naprawdę ciekawe (jak widoczny powyżej most w Kiejpociach), a czasem w takie, że chciało nam się śmiać, ale o tym opowiem Wam już później. ;)

~~Madusia.

14 komentarzy:

  1. 2 lata temu byłem na Mazurach ... piękne widoki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Madusiu, tam jest cudownie. Przepiękna relacja i jak zawsze fantastyczne zdjęcia. Czekam na kolejne relacje.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak to piękne krajobrazy <3, byłam niedawno na mazurach i jestem zachwycona, piękne krajobrazy :D
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Przypomniałaś mi piękne Mazury. Dawno tam nie byłam.
    Śliczne fotki.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny ten pokoik na ostatnim zdjęciu. A ty wciąż podróżujesz, tez mi brakuje tego a szczególnie słońca bo w tej szaroburej Anglii go nigdy nie ma

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie byłem ale muszę kiedyś być tam, fajnie spędzony czas mieliście. A i też trzymam kciuki za Chorwację.

    Pozdrawiam Jarek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zdjęcia. W przyszłym roku wybieramy się z partnerem na Mazury (bądź morze, jeszcze nie zdecydowaliśmy) :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Co jakiś czas odwiedzam rodzinę na Mazurach, ale niestety nigdy nie zwiedziłam dokładnie tych rejonów i muszę w końcu to nadrobić :) Pozdrawiam :) I zazdroszczę też wrześniowej Chorwacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cudowne zdjęcia :) Koniecznie muszę się w końcu wybrać na jakąś wycieczkę bo już dawno na żadnej nie byłam :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Polska jest na prawdę piękna. Muszę się kiedyś wybrać na Mazury :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcie z tą piramidą jest niezwykle klimatyczne, podoba mi się! Nigdy o niej nie słyszałam, więc chętnie posłucham co i jak. W ogóle widzę dużo interesujących miejsc, w tym mosty w Stańczykach ,które już od dawna są na mojej liście miejsc do zobaczenia :) Podróż własnym samochodem ma wiele plusów. Zawsze marzyła mi się taka objazdówka po Europie albo tylko po Bałkanach :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :)
Jeśli możesz, zostaw adres, będzie łatwiej mi się odwdzięczyć. :)
I nie pisz obs za obs, jeśli chcesz- zaobserwuj. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...