sobota, 27 lipca 2019

Hiszpańskie opowieści: migawki z lipca + 6 urodziny blogaska!

      Końcówka lipca oznacza, że minęła już połowa wakacji, ale nie tylko, gdyż jest to też czas, w którym blogasek obchodzi swoje urodziny. Dokładnie 25 lipca sześć lat temu napisałam swojego pierwszego posta tutaj i tak jakoś poszło dalej do przodu. Obecnie pracuję nad zmianami i planuję od sierpnia ruszyć radośnie do przodu, ale dzisiaj chciałabym Was zaprosić na krótkie migawki z naszej lipcowej podróży do Hiszpanii. :) Powróciliśmy do Kraju Basków, który odwiedziliśmy w zeszłym roku w marcu, więc teraz mieliśmy zupełnie inne spojrzenie na ten rejon i muszę przyznać, że w słońcu wygląda jeszcze piękniej. Sami zobaczcie. <3

słoneczne San Sebastian. :)


The Puppy w Bilbao. <3
na starówce w Bilbao. 
Gaztelugatxe, czyli Smocza Skała z GoT. 
Gaztelugatxe.
La Concha w San Sebastian z rana. :)
i popołudniu. <3
Portugalete i Most Biskajski. :)
nieopodal granicy z Francją. :)
zwiedzanie bodegi w La Rioja. :)

       Jak widać po zdjęciach, doszło sporo nowego materiału do opowieści, więc przygotujcie się, że niedługo zacznie pojawiać się Hiszpania przeplatana z książkami, bo o nich też muszę w końcu zacząć coś więcej tu pisać. ;) A na razie - udanego weekendu! Nie dajcie się upałom. :)

~~Madusia.

6 komentarzy:

  1. W Hiszpanii mnie jeszcze nie było, ale to pewnie tylko kwestia czasu - kocham podróże!

    www.roszakmagda.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę kolejnych lat blogowania:)

    OdpowiedzUsuń
  3. San Sebastian, Bilbao i okolice, aż się łezka w oku kręci, jak oglądam Twoje zdjęcia i jak śledziłam Twoją relację na Instagramie. Chętnie bym wróciła w te okolice :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna podróż przez bardzo ciekawe miejsca. Obserwowałam u Ciebie na instagramie, a później Jasiek z Popstrykane Podróże też był w tych samych rejonach, więc teraz bardzo chcę tam pojechać :) Tylko nie wiem, gdzie te wszystkie kierunki wcisnąć w kalendarz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna relacja! Jeszcze nigdy nie byłam w Hiszpanii, ale marzy mi się podróż tam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :)
Jeśli możesz, zostaw adres, będzie łatwiej mi się odwdzięczyć. :)
I nie pisz obs za obs, jeśli chcesz- zaobserwuj. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...