czwartek, 3 maja 2018

Czeska majówka: migawki z wyjazdu. :)

Maj jest absolutnie moim najulubieńszym miesiącem, a tegoroczny ma szansę zasłużyć na miano najlepszego. ;) Na razie jednak nie chcę zapeszać, chociaż zaczął się wprost doskonale, bo byliśmy z wizytą u naszych południowych sąsiadów. Podróż po Czechach planowaliśmy od ponad trzech lat i dopiero w tegoroczną majówkę udało nam się część tych planów urzeczywistnić. :) I przyznam szczerze, że jestem totalnie oczarowana tym krajem i na pewno wrócimy tam jeszcze kiedyś, bo wszystkiego zobaczyć nam się nie udało. Dzisiaj chcę Wam pokazać kilkanaście migawek z tego, co zobaczyliśmy i zwiedziliśmy i o czym pewnie sporo jeszcze tutaj napiszę. :) Mam nadzieję, że zdjęcia spodobają się Wam równie mocno jak i mnie. :)

Praga - w tle Hradczany i Most Karola.
pałac Raduň.
w Czechach jest mnóstwo wież widokowych i na kilku oczywiście musieliśmy być. :)
rynek we Frydku-Mistku i zarazem widok z naszego okna hotelowego. <3
kofolka i piweczko na zamku Hukvaldy.
na zamku w Hukvaldach znalazłam idealne miejsce dla siebie. <3
na ruinach zamku w Starym Jiczynie.
zachód słońca nad Frydkiem-Mistkiem.
widok z wieży na miasteczko Stramberk.
Kaplica Czaszek w Kutnej Horze była najbardziej niesamowitym miejscem jakie widzieliśmy podczas tej wycieczki.
panorama Kutnej Hory.

praskie ogrody.
Most Karola i Hradczany w blasku zachodzącego słońca.
jedzenie. <3 domowe chipsy z sosem czosnkowym i do tego pyszne piwo. Czechy są pyszne. <3
poranna kawka z widoczkiem na barce, na której spaliśmy podczas wizyty w Pradze. :)

Oczywiście znów przywieźliśmy z podróży setki zdjęć i spora ich część pojawi się na blogasku, także wypatrujcie ich. :) A na razie przesyłamy pozdrowienia!

1. Wyobrażam sobie jak pięknie musi wyglądać majowa Praga.
    Zresztą to miasto chyba o każdej porze roku jest atrakcyjne:)
    Pozdrawiam:)

2. Przepiękne, klimatyczne zdjęcia :)
    Chciałabym w przyszłości osobiście zwiedzić Czechy.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

3. Wspaniałe widoki! Urocze miejsca!

4. Piękne zdjęcia :) Marzy mi się wyjazd do Pragi :)

5. Jak tam pieknie! :) chetnie bym pojechal odwiedzic Czechy :) pozdrawiam i zapraszam;)

6. oj do pragi na pewno w tym roku pojadę;)

7. Kaplicę Czaszek miałam okazję zwiedzić w czasie jednej ze szkolnych wycieczek, tez zrobiła na mnie spore wrażenie i w sumie jest jednym z wyraźniejszych wspomnień z tej wyprawy (a była tylko przystankiem na drodze do Pragi).
    Domowe chipsy? smakowicie wyglądają! a wież widokowych nigdy dość;)

8. Super zdjęcia i wpis. Ja myślałem o Pradze rok temu,potoczyło się inaczej. Gorąco pozdrawiam.

9. Super wypad, mega zdjęcia :):) Pozdrawiam cieplutko !

10. Uwielbiam Pragę i Czechy, kiedyś często tam jeździliśmy (choć z Rzeszowa wcale nie mamy blisko), spędzaliśmy tam sylwestry, weekendy majowe i kilka dni w powrocie z podróży poślubnej (z Paryża), później się trochę nam 'przejadła' ale jak sobie pooglądałam Twoje zdjęcia, to moje uczucie do Pragi odżyło;)

11. Jak tam jest pięknie. Planuję tam pojechać i planuję... mam nadzieję, że wreszcie się to uda. ;) Prześliczne zdjęcia, krajobrazy zachwycają. Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego weekendu. :)

12. Wciąż nie byłam w Czechach! Znaczy byłam tylko w czeskim sklepie, zaraz za granicą :P Pamiętam zakup czekolady, mniam. Praga jest na mojej liście miejsc do odwiedzenia, ale raz kupiłam bilety i nie pojechałam, potem był plan spędzenia tam Sylwestra, ale nic z tego nie wyszło. Wiem, że to miasto mi się spodoba. Jest rzeka, są mosty i już mnie Praga kupiła. Ty jeszcze o jedzeniu mówisz, że dobre, więc chyba w końcu będę musiała tam pojechać. Nocleg na barce? Brzmi super! Choć widok we Frydku też mieliście świetny :) Czekam na relację choć pojęcia nie mam, kiedy ją potem przeczytam 😅

13. Do Czech mam chyba 15 minut autem i znam te okolice wiec wiem jak tam cudownie !

14. Lubię Czechy i także namiętnie je zwiedzamy.
    Rewelacyjne zdjęcia. Pozdrawiam serdecznie.