wtorek, 18 kwietnia 2017

Zakochaj się w Mierzei Wiślanej po raz drugi. :)

       Święta, Święta i po. ;) W tym roku Wielkanoc była dla mnie ciut dłuższa, bo wzięliśmy wolne i wyruszyliśmy ku Mierzei Wiślanej już w czwartkowy poranek, a wracamy do Krakowa dopiero dzisiaj. I chociaż prognozy były fatalne, to pogoda zrobiła nam piękny prezent i nie było jakoś najgorzej. Fakt, trochę wiało i było dość zimno, ale za to nie padało (za często ;p) i można było uskuteczniać wędrówki i spacery, ba nawet na wycieczkę się raz wybraliśmy. ;) I dzisiaj w ramach takiego wprowadzenia do kolejnego cyklu opowieści o Mierzei zapraszam Was na przegląd całego wyjazdu w postaci instagramowych migawek. ;)

Wesołego Alleluja! :)
pierwszy wieczór na plaży, niestety tuż po zachodzie. 
podziwianie ujścia Wisły do Bałtyku. :)
absolutnie przepiękna miejscówka. <3

słoneczny Zalew Wiślany w tle widoczny Frombork. :)
w najcudowniejszym miejscu na Mierzei tak pysznie karmią. <3
nad Bałtykiem całkiem nieźle się czyta. ;)
trochę jednak wiało na plaży. ;)
jedyny zachód słońca, który udało mi się w tym roku zobaczyć. :) w trakcie padał śnieg. ;p
czytanie nad Zalewem Wiślanym też jest baardzo przyjemne. :)
pożegnanie z morzem. <3 

       Mam nadzieję, że Was skusiłam i wrócicie na następne opowieści o Mierzei Wiślanej i też ją pokochacie tak mocno jak ja! :))

~~Madusia.

16 komentarzy:

  1. Zachód słońca jak marzenie:)
    Super fotki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ekstra :) podoba mi sie zdjecie z jajkami ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak, masz racje, mozna sie zakochac ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia! :)
    Pozdrawiam
    katie-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda bosko :) Zawsze chciałam wybrać się na Mierzeję właśnie zimą albo już wczesną wiosną, kiedy takie widoki prezentują się całkiem inaczej niż latem. Pięknie! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. i pomyśleć,że u mnie śnieg spadł dziś:P

    OdpowiedzUsuń
  7. NIESPOTYKANY ZACHÓD SLONCA SERDECZNIE POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie, pogoda w Święta zaskoczyłam pozytywnie - na Kujawach również :)
    A po obejrzeniu Twoich zdjęć zatęskniłam za Bałtykiem...

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne widoki. :) Polskie plaże są cudowne, żeby tylko pogoda była pewniejsza. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. łał łał ! :) Polskie plaże - cudowne, uwielbiam nasz Bałtyk! Taki relaks ahhh
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. You look so pretty! love your photos!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  12. Zachód słońca przepiękny i niesamowity! Widzę, że bardzo udane mieliście święta:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam Mierzeję i jej długie piaszczyste plaże! Mam nadzieję, że pomysł budowy kanału nie dojdzie do skutku.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zachód słońca wymiata. Świetny był, choć ten śnieg...
    Czytanie książek w TAKICH okolicznościach to sama przyjemność. Nie widzę nawet innej opcji. Pojechałabym sobie nad morze, oj pojechała. Mierzeja Wiślana chyba wciąż przede mną, bo jeśli pamięć mnie nie myli to jeszcze nie byłam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :)
Jeśli możesz, zostaw adres, będzie łatwiej mi się odwdzięczyć. :)
I nie pisz obs za obs, jeśli chcesz- zaobserwuj. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...