wtorek, 18 kwietnia 2017

Zakochaj się w Mierzei Wiślanej po raz drugi. :)

       Święta, Święta i po. ;) W tym roku Wielkanoc była dla mnie ciut dłuższa, bo wzięliśmy wolne i wyruszyliśmy ku Mierzei Wiślanej już w czwartkowy poranek, a wracamy do Krakowa dopiero dzisiaj. I chociaż prognozy były fatalne, to pogoda zrobiła nam piękny prezent i nie było jakoś najgorzej. Fakt, trochę wiało i było dość zimno, ale za to nie padało (za często ;p) i można było uskuteczniać wędrówki i spacery, ba nawet na wycieczkę się raz wybraliśmy. ;) I dzisiaj w ramach takiego wprowadzenia do kolejnego cyklu opowieści o Mierzei zapraszam Was na przegląd całego wyjazdu w postaci instagramowych migawek. ;)

Wesołego Alleluja! :)
pierwszy wieczór na plaży, niestety tuż po zachodzie. 
podziwianie ujścia Wisły do Bałtyku. :)
absolutnie przepiękna miejscówka. <3

słoneczny Zalew Wiślany w tle widoczny Frombork. :)
w najcudowniejszym miejscu na Mierzei tak pysznie karmią. <3
nad Bałtykiem całkiem nieźle się czyta. ;)
trochę jednak wiało na plaży. ;)
jedyny zachód słońca, który udało mi się w tym roku zobaczyć. :) w trakcie padał śnieg. ;p
czytanie nad Zalewem Wiślanym też jest baardzo przyjemne. :)
pożegnanie z morzem. <3 

       Mam nadzieję, że Was skusiłam i wrócicie na następne opowieści o Mierzei Wiślanej i też ją pokochacie tak mocno jak ja! :))

~~Madusia.

15 komentarzy:

  1. Zachód słońca jak marzenie:)
    Super fotki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ekstra :) podoba mi sie zdjecie z jajkami ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak, masz racje, mozna sie zakochac ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia! :)
    Pozdrawiam
    katie-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda bosko :) Zawsze chciałam wybrać się na Mierzeję właśnie zimą albo już wczesną wiosną, kiedy takie widoki prezentują się całkiem inaczej niż latem. Pięknie! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. i pomyśleć,że u mnie śnieg spadł dziś:P

    OdpowiedzUsuń
  7. NIESPOTYKANY ZACHÓD SLONCA SERDECZNIE POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie, pogoda w Święta zaskoczyłam pozytywnie - na Kujawach również :)
    A po obejrzeniu Twoich zdjęć zatęskniłam za Bałtykiem...

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne widoki. :) Polskie plaże są cudowne, żeby tylko pogoda była pewniejsza. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. łał łał ! :) Polskie plaże - cudowne, uwielbiam nasz Bałtyk! Taki relaks ahhh
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. You look so pretty! love your photos!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  12. Zachód słońca przepiękny i niesamowity! Widzę, że bardzo udane mieliście święta:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam Mierzeję i jej długie piaszczyste plaże! Mam nadzieję, że pomysł budowy kanału nie dojdzie do skutku.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :)
Jeśli możesz, zostaw adres, będzie łatwiej mi się odwdzięczyć. :)
I nie pisz obs za obs, jeśli chcesz- zaobserwuj. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...